۱۳۸۵ دی ۳, یکشنبه


به دعوتِ آذرستان

طولانی‌ترين بوسه‌ام—تاکنون—را در صندلی جلوی ماشین با معشوقی تجربه کرده‌ام، سال‌ها پيش، زيرِ بارشِ شديدِ باران و با مشقت فراوان.

دومين بار که با دوست‌پسرِ اول‌ام خوابيدم، آهنگِ مسخره‌ای پخش می‌شد از گوگوش: آدما از آدما زود سير می‌شن... اصلاً مناسبِ آن لذتی که می‌برديم نبود.

از پورن خوشم نمی‌آيد.

تجربه معاشقه فراوان داشته‌ام اما هنوز سکسِ کاملِ واژنی (درست است اصطلاحی که به کار برده‌ام؟) را تجربه نکرده‌ام.

سکسِ دهانی لذت‌بخش‌ترين تجربه‌ امسالم—تا کنون—بوده. اُرگاسم بی‌نظيری نصيبِ خانم‌ها می‌کند و فکر می‌کنم به خاطرِ بی‌تجربگی يا کم‌تجربگی معشوقانِ سابق و خودم تا امسال تجربه‌اش نکرده بودم. فوق‌العاده است...

می‌دانم که ممکن است دعوت‌نامه‌ها برگشت بخورد. برای عمل به قاعده بازی، دعوت می‌شود از: SA، نون-جيم، خودمونی، شديداً، ديوونه.

۳۳ نظر:

Sefidbarfii گفت...

WOW jedan che shahamati dari ke in ghadar berahne va sade minvisi, behet hasodim mishe! Bravo, and goodluck

hozein گفت...

Baba sedaaaghat!

-::Shadeless::-

ناشناس گفت...

منظورت از سكس دهاني اين است كه پسري با دهان و زبانش آلت جنسي ات را لمس كرد يا بالعكس ؟ سوالم احمقانه نيست چون ديدم كه گاهي بعضي نسوان از هر دويش لذت ميبرند

dokhtare گفت...

sefidbarfii,
ممنونم از لطفتان.

ho-z,
فکر کنم قرار بوده است در اين بازی صداقت داشته باشيم، همه. شايد هم من زيادی جدی گرفته ام...

anonymous,
منظورم معنای نخستی است که نوشته ايد. و فکر نمی کنم نسوان با معنای دومی که از سکسِ دهانی نوشته اید، به ارگاسم برسند. شايد هم که می رسند.

ناشناس گفت...

ohommmmm

ناشناس گفت...

ohooommmmmmmmmm

ناشناس گفت...

اين سايت را جنده خانه اي ميبينم (مثل شهر نوي سابق، ولي به سبك مدرن امروزي) كه نويسنده آن، كه يك جنده حرفه اي هست،دارد روش كٌس دادن خودش را به ديگران آموزش ميدهد. نميدانم شهرداري و پليس 110 و قوه قضائيه؛ كي قرار است اين جنده ها را از سطح خيابانها و سايتاي خراب جمع كنند، تا اينقدر جوانهاي بند تومبون شٌل به ايدز مبتلا نشوند، تا هزينه هاي سنگيني روي دست خانواده هاي خود و دولت نگذارند. خاك بر سر اين نويسنده اين سايت، كه خودش را به اين وضع نكبت بار انداخته و آنرا براي ديگران تبليغ هم ميكند.
من نمي دانم اين زنكه در داخل يا خارج از ايران هست. چرا كه اگر او در داخل ايران باشد، بايد فوراًدستگير شود؛ تا از اين كثافت كاريهاي او جلو گيري شود
.
عجيب اينست كه خوانندگان ديگريكه به اين سايت مراجعه ميكنند، اين زنكه را ، در كار زشتي كه انجام ميدهد، تشو يق هم ميكنند، و ازاين كار حيواني او؛ كه مخصوص سگ و گربه و ميمون و خوك و ... ميباشد؛ لذت هم ميبرند. خاك بر سرتان ، شما ديگر چه موجودات بد بختي هستيد.

ناشناس گفت...

کوروش جان جهت اطلاع در شهر نوی سابق کسی ک.. دادن را به دیگران آموزش نمی داد بلکه آنجا مکانی بود که مردم مراجعه می کردند تا نیازهای جنسی شان را در داخل شهر تخلیه نکنند و بوی گند و نکبت همه جای شهر را پر نکند. اتفاقا اگر شهر نو وجود داشت مادر و خواهر جنابعالی هم به یک سروسامانی می رسیدند و از سرگردانی در این شهر غریب در می آمدند.
نکته بعدی این که سکس دهانی مخصوص انسانهاست اگر تو از سر ناچاری آن را با گربه و سگ و میمون و خوک تجربه کردی بد نیست آن را همین جا برای همه تعریف کنی.
و نکته آخر این که اتفاقا جنابعالی و همه اعوان و انصارتان با شورت و رخت خواب و اتاق خواب مردم بیشتر سروکار دارید و دست بر قضا خودتان را با دیدن چنان فیلم هایی و خواندن چنین مطالبی و گفتن اخ و تف ارضا می کنید.

ناشناس گفت...

غیر از ادب و آگاهی از مسائل اجتماعی و غیره، این هم در مورد حرف کوروش جالب است که توجه نکرده که نویسنده میگوید که تا حالا تجربه ی سکس واژنی نداشته است و آن وقت دوستمان با ادبیات آشنایی صحبت از آموزش روش الخ می کند!

pesare.

ناشناس گفت...

من بايد روي جمله آخرم براي افرادي مثل "دست بر قضا" كه پشتيباني از اعمال اين زنكه جنده خياباني؛ كه احتمالا همكارو منافع ممشتركي با او داردً؛ را تكرار كنم كه

عجيب اينست كه خوانندگان ديگريكه به اين سايت مراجعه ميكنند، اين زنكه جنده را ، در كار زشتي كه انجام ميدهد، تشو يق هم ميكنند، و ازاين كار حيواني او؛ كه مخصوص سگ و گربه و ميمون و خوك و ... ميباشد؛ لذت هم ميبرند. خاك بر سرتان ، شما ديگر چه موجودات
بد بختي هستيد.
بنابراين نكته اول و دوم و سوم ايشان مربوط به خودو خانوادشان است چون افراد فاسد وزنا زاده داراي چنين خصوصياتي هستند.

ناشناس گفت...

دختر جان
نمی دانم چرا نظرات این چنینی را پاک نمی کنی. خودت هم می دانی که ابراز نظر مخالف با توهین فرق دارد.

ناشناس گفت...

آقای کوروش!
اگر این وبلاگ و خوانندگانش اینقدر فاسد و زنازاده هستند شما چرا مرتب به آن مراجعه می کنی؟ در این جهان مجازی محفل و دخمه های نورانی کم نیست، اینجا چه چیز جذاب و روحانی برای شما دارد که حاضر نیستی روزی را بی دیدن اینجا بگذرانی؟ حیف شما برادر مومن نیست که با انبوه برادران پشمالوی بوگندو مشهور نشوی و در اندیشه حقیر ،توخالی و پوسیده پدرانت غوطه نخوری؟

ناشناس گفت...

با سلام به دختر ايرانی:
صراحت گفتارت قابل ستايش هست و اعتماد به نفست بی نظیر و به همين خاطر ميبوسمت و برات بهترين آرزوهای موفق رو دارم. اما سخنی هم با آقای کوروش دارم. اولا ايشان از کحا ميدانند حيوانتی مانند خوک و ميمون و سگ و کربه سکس از راه دهانی دارند؟ اين از دو راه خارح نيست يا خود ايشان با اين حيوانات سر و سری دارند و یا در رساله حضرات آیات عظام مطالعه فرموده اند که از این دست مسائل مربوط به حیوانات در رساله مقام معظم رهبرشان و امامشان بیشتر از تعداد موی سر و ریش اقای کوروش موحود میباشد. نکته دوم آقای کورش از کلمه حنده استفاده نموده اند واقعا آیا شما فکر ميکنيد حنده بودن مخصوص خانمهاست؟ نه عزيزم ما مرد حنده هم داريم به نظر کسی که به راحتی و بدون توحه به شخصيت يک شخص وی را حنده خطاب ميکند خودش حنده و صد البته تربیت خانوادگیش هم حنده وار بوده است. حون تهمت در اسلام حرام است! نوشته ايد اين سايت را حنده خانه ای ميبينيد. سوال اینحاست حرا به اين حنده خانه سر ميزنيد؟ آيا دنبال خواهرتان ميگرديد؟ ايا دنبال مادرتان میگرديد؟ یا دنبال شخص شخیص خودتان؟ عزيزم آنها در اينحا نيستند شاید در پليس ۱۱۰ هستند و یا در بسیح تشریف دارند بدو آنحا البته اگر تا حالا از انصار حزب الله ایدز نگرفته باشند! البته کورش حان ببخش يه ذره لحنم تند شد اما بهت قول ميدم دفعه ديگه اگه بيای اينحا دنبال خواهر مادرت دیگه حسابت با کرم لکاتبين است از ما گفتن بود. ایکاش تربیت خانوادگی داشتی و میتوانستیم با هم بحث کنیم که نداری. در ضمن به عنوان يه هموطن از (دست بر قضا) هم تشکر ميکنم قلم زيبا و نيشداری داری.
بدرود.

ناشناس گفت...

هی! از توی دودردو این‌جا رو پیدا کردم...یه کم از پستات رو خوندم...خیلی عجیبه...می‌دونی فک نمی‌کردم که دختری پیدا بشه که انقد بی‌پروا و خارج از همهٔ چارچوب‌های مرسوم و دست و پاگیر از خودش و نیازهای بدنش بنویسه...بدون خود سانسوری یا با حداقلش...

ناشناس گفت...

مشکل اساسی صاحب این سایت مستحجن و همفکران منحرفش ؛ که صبح تا شب کار شان ارتباط های نا مشروع و حیوانی با همپالگی ها یشان میباشد؛ اینست که در ارتکاب به این اعمال؛ از حالت انسانی خود سقوط کرده و به حالت حیوانی خود رسیده اند.
من نمیتوانم دراینجا این مشکل را بعلت مبسوط بودن آن؛ آنهم برای آدمهای منحرف و فاسدی همچون شما ؛ مستدلاً توضیح دهم.

میگوئید چگونه حیواناتی مانند : سگ و گربه ومیمون و شامپونزه و خوک؛ اعمالی مثل شما را انجام میدهند؛ خوب خیلی ساده است؛ میتوانید اعمال این حیوانات (سگ و گربه) را در خیابانها و بیابانها و آن دوتای دیگر را در باغ وحشها مشاهده کنید.

میگوئید چرا من این سایت را جنده خانه می بینم. سوال من از شما اینست که آیا افراد سالم و غیر منحرف , آنراغیر از این می بینند؟
مگر جنده های خیابانی موبایل بدست ؛ غیر از کارهائیکه صاحب این سایت انجام میدهد را انجام مید هند. فقط تفاوت آن بدبختها با این بدبخت در اینست که, آنها مثل این زنکه ؛ نه سا یت دارند و نه کار قبیح خودشان را حاشا و تبلیغ میکنند.

میگوئید چرا من به این سایت آمده ام ؛ در اینصورت سوال من از شما اینست که ؛ مگر ورود به این سایت و اظهار نظر ( از هر نوع ,که مشاهده کننده ای مثل من به نظرش میرسد ) در آن ممنوع است؟ که اگر اینگونه است ؛ بهتراست و بلکه پیشنهاد من هم همین است که برای ورود به این سایتی که فاحشه گری را آموزش میدهد؛ password وID بگذارید ؛ تا هم فقط خود و هم همپالگیهایتان مراجعه کنید ؛ و هم جوانهای مردم را از این طریق پست و ناجوانمردانه بنام آزادی ؛ به راه انحرافی که خودتتان گرفتارآن شده اید؛ نکشانید.

در پایان امید وارم از راه زشت و فاسد و وقیحی که ؛ جز بی آبروئی و بدبختی ودرد و مرض و ایدز و سکونت در خیابانها و بیغوله ها
و نهایت مرگ ذلت بار پایان زندگی تان خواهد بود. دست بکشید . چرا که شما در این نظام جائی ندارید؛ ودر صورت ادامه این فاحشه گری , دست و پای شما را جمع میکنند و پس گردنی محکمی از مردم خواهید خورد.

ناشناس گفت...

ادامه بده!

ناشناس گفت...

كوروش بهت حسوديم ميشه.
عقل نداري راحتي.
-------
به نويسنده:
پست هاي كوتاه و صريحي مينويسي. از جمله بندي ها و نحوه نگارش و مختصر نويسي كه به كار ميبري لت ميبرم. اما از اينكه دير به دير به روز مكني نه!
موفق باشي

dokhtare گفت...

نسيم،
نظرها را پاک نمی کنم. توهين هم که داشته باشند، باز نظرند.

پوريا،
خودسانسوری از اين شديدتر که بدونِ اسم و رسم می نويسم؟
و ممنون از لطف و توجه تان.

دانيال،
اگر بشود و مطلبی باشد، زود به زود می نويسم، چشم.
و خيلی ممنون.

ناشناس گفت...

استغفروالله ربی و اتوب الیه.
خانم!ازدواج کن تا ارضا شی.سالم راحت بی دردسر...
خود اروپایی ها هم مثل تو این همه دست و دلباز نیستند.
موقع ازدواج بده پسره آرشیوتو بخونه.

ناشناس گفت...

Ajibe! Az mian-e momenin faghat Korosh eshtebahi inja omade va negarane fased beshe, vali bedalayeli hazer nist vel kone!

ناشناس گفت...

سلام ...

کاملن طی فرآیندی شبیه حادثه سر از وبلاگتون در آوردم.چیزی نه فقط شبیه کنجکاوی من رو ملزم به خوندن هر آنچه نوشتید کرد . بین سطرهای نوشته شده کمی ورق خوردم و کمی وادار به تامل شدم. من نه اومدم که نصیحتی کنم و نه اساسا در جایگاهی هستم که بخوام توصیه ای داشته باشم. اصلا کاری ندارم شما کی هستین و چه جوری فکر می کنین و خیلی چیزای دیگه که کاملن بی واسطه به شما ربط داره ، من کاری با خوب یا بد هم ندارم .چیز مهمی که زبون من رو وا کرداحساسم نسبت به نوشته هاتون بود، اینکه احساس کردم چیزی شبیه اندیشه -خوب یا بد رو کاری ندارم- تو نوشته هاتون جریان داره . چیزی که نوشته هاتون رو کمی متمایز و متفاوت میکرد .با اینکه به هر بهونه ای زبونم باز نمیشه اما احساس کردم دوست دارم کمی براتون حرف بزنم . برام مهم نیست که چه جوری خونده میشه و آیا اصلا خونده میشه یا نه . اما دوست دارم اگر خوندین همونجور که من نوشته هاتون رو متفاوت انگاشتم با نگاهی متفاوت بخونین . اینجوری با هم بی حساب میشیم . ممنون

من بسیار زیسته ام ! بیشتر از شمارگان سالهای عمرم! و آدمهای زیادی را زندگی کرده ام . چیزی مهمتر از خودم نداشته ام و گرفتار هیچ بحری نشده ام الا بحر خویش . به خودگرفتارم .چون نیازمند شناخت آدمها نبوده ام آدمها را خوب میشناسم .اینها را گفتم که بدانید برای ارضای هیچ حسی نیامده ام از کنجکاوی گرفته تا هر چیز دیگری . آمدم تا کمی اندیشه کنیم !
نمیدانم از کجا باید بگویم و به چه باید برسم . این ممکن است کلامم را آشفته کند . از من کاری ساخته نیست !

dokhtare گفت...

amir,
ممنون‌ که اين‌جا آمده‌ايد و انديشه می‌کنيد.

ناشناس گفت...

hi
omidvaram az harfam narahat nashid vali man ehsas mikonam harfaye shoma rast nist . midooni chera? chon shoma hamash dar morde sexual activity darid harf mizanid . khob in ye masaleye khoosoosi va private to zendegie har adami hast va loozoomi nadare inghadr dar moredesh harf bezanid .magar inke tahala hamchin chizi nadashtid va moratab darid dar moedesh sohbat mikonid . man be nodrat didam kasayii ke sexual activity daran bian va hey dar morede sexeshoon harf bezanan. yani tahala asan nadidam .sharmande faghat ehsasam bood ke goftam
bye

dokhtare گفت...

hedie,
ممنون که نظرتان را نوشته ايد.
و من دقيقاً به اين علت می نويسم که بر خلاف شما فکر می کنم سکس و روابط عاطفی مسئله خصوصی نیست. مهارت است. و باید که تجربیاتمان را با هم در میان بگذاریم.
به هر حال، برداشتی که از نوشته های من دارید، برداشت شماست. و تا جایی که به من ربط دارد می توانم بگويم اشتباه است. نوشته های من صادقانه است.

ناشناس گفت...

سلام...من نميدونم شما واقعا" دختريد يا نه؟..ونميدونم احساس دختر بودن چيست؟..منم از روي اتفاق اين سايتو ديدم...واعتقاد دارم هركسي نظرش محترمه واينم خوبه كه جايي باشه انسان منويات قلبي خودشو بيان كنه..دوست دارم مطالب بيشتري از شما ببينم.حالا زوده در باره مطالبتون نظر بدم...سعي ميكنم بازم بهتون سر بزنم..باي

ناشناس گفت...

آها
اگر اين تجربه برايت خوشايند بوده عجيب نيست ، چون خيلي از زنان ديگر هم آن را خوشايند يافته‌اند .
متقابلا خيلي از مردان هم به دليل احساس نياز به اورال سكس با شريك جنسي خودشان و تابويي كه در اين زمينه براي خيلي از زن‌ها وجود دارد ، به « شريك‌هاي قابل خريد !! » رو مي آورند .
سابقه‌ي طولاني‌اي هم دارد اين نوع سكس ، شايد دو سه هزار سال و به هر حال ، اگر يك بار براي همو كه اين لذت را به تو بخشيده معامله به مثل بكني ، بي حساب شده‌ايد!

ناشناس گفت...

سلام آقای کوروش من نمیخواستم نظر بدهم اما نشد من نه مانند بعضی تایید می کنم نه تکذیب اما از شما به عنوان یک منتقد دارای آزادی سوال می کنم!!؟ امیدوارم در منطق خویش بتوانی قضاوت منصفانه ای داشته باشی!!!
ایا ما از بدو تولد خطا کاریم؟
ایا ما فقط ما در ایران اینچنین مشکلاتی داریم؟
ایا ما از کودکی با آگاهی از انحراف تربییت شدیم؟
ایا در جوانی به خواسته هایمان احترام گذاشته شد؟
ایا تمامی نیازهای ما(مادی تحصیلی شغلی اجتماعی و...) به خوبی براورده شد؟
ایا ما در کشورمان امنیت(شغلی اجتماعی فرهنگی و...) داریم؟
ایا مسولین ما اجازه میدهند ما آزادانه سخن بگوییم(سخن ما قانون نیست اگر بد بود نقدمان کنند)؟
وهزاران ایا دیگر... که در حوصله این بحث نیست
اقای کورش!!! در جمع دوستان خود به درستی و با چشمانی باز به آینده خود و ما و نسلهای آینده فکر کنید نه کورکورانه و با راه شکست خورده دوران ماقبل تاریخ را راه نجات بنامید
کمی هم در مورد کورش کبیر که جسمت را به نام مقدسش زینت دادی تفکر کن
به امیده آینده ای سراسر از ازادی نقد انسانیت بشر دوستی و...
خدا نگهدار

ناشناس گفت...

سلام خوب بود . ولي من ايمان هستم از بيرجند و دربه در يه كس ناز ماماني هستم كه بخورمش ولي لامسب گير نمياد اگه داري اين شمارمه:09363850757

Lucky Man گفت...

مجادلات زیبایی بود، مطالب وبلاگتون هم مهیج، برای همه انسانها انسانیتم آرزوست، همگی شاد و سرافراز باشید

ناشناس گفت...

من از سایت آق بهمن به این سایت لینک شدم .
از مطالب سایت و راحتی بیان اونها بسیار لذت بردم .
مطالب این سایت من رو به یاد لطافت و جذابیت و توانایی های یک دختر در بیان نکات ظریف اندام زیبا و احساسات لطیفش انداخت .
احساسات و لظایفی که در چتر حمایت مرد مفهوم و معنی پیدا میکنه .
این حس رو سالها قبل زمانی که هنوز دختران بیشتر به خصوصیات منحصر به فرد دخترانه شون توجه داشتند تجربه کرده بودم .
متشکرم کیانوش

hamid گفت...

salam khoshhal misham age tamas baham tamas begiri 09362082008

ناشناس گفت...

مردشور هر چي جنده و جنده باز و ببرن
كثافتهاي آشغال

ذثاظششی گفت...

من تشنه سکسم تشنه هماغوشی با زیبایان همیشه حشریم 29 ساله اندام جنسی بزرگ خواهش دارم اگه خانم خوشگلی خواستارم شد با من تماس بگیره من بهزاد 29 از بابلسر شماره تلفن 09357675595 کیر کلفتم تو کس و کون دختران مست بشه