۱۳۸۵ بهمن ۲۶, پنجشنبه

تازه‌خواهی

جاه‌طلبی‌ام را بسيار دوست دارم. اين‌که دنبالِ بهترشدن هستم و دنبالِ پيدا کردنِ بهترها. از اين‌که ريسک می‌کنم در آشنا شدن و ارتباط گرفتن با آدم‌ها خوشحالم؛ از اين‌که روابطِ زياد و گسترده دارم؛ از اين‌که استانداردهايم در همه‌چيز هی رشد می‌کند و عوض می‌شود؛ از اين‌که به سادگی راضی نمی‌شوم؛ از اين‌که با همه وجودم درک می‌کنم کافی نيستم برای راضی ماندنِ ديگری؛ از اين‌که دنبالِ تجربه کردنِ فضاهای تازه هستم، آدم‌های تازه، بوهای تازه، طعم‌های تازه.

تازه می‌شوم مدام و دلم کسی را می‌خواهد که از من سريع‌تر باشد، جلوتر باشد، لازم باشد بدوم تا به او برسم، شايد ندوم، رشد کنم. تازه‌خواهم. تازه‌خواه‌ها را می‌خواهم.

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

و چقدر ترسوهاي عاقل نما كه به دنبال حاشيه امن ميگردند تنوع طلبي رو رذالتي ميدونند ويرانگر...

از صراحت و مختصر نويسيت لذت ميبرم.
باز هم گلايه از كم نويسيت.

ناشناس گفت...

begu yeho bitch shodi dighe

ناشناس گفت...

به شجاعتت و ریسک کردنت حسودیم میشه.

ناشناس گفت...

khob adam lajesh migireh ! hamash melat ya on chizio ke nistan minevisan , ya oon chizio ke mikhan beshan ! jigaretono ! adam vaghty ye chizio hey begeh bavaresh mishe digeh !

ناشناس گفت...

عزیز جان سوراخ دعا را گم کردی :-)

ناشناس گفت...

makes sense :)

ناشناس گفت...

neveshtehato doos daram...

ناشناس گفت...

من گاهی از تنوع طلبیهام می ترسم.

ناشناس گفت...

وحشتناکه! تنوع طلبی در جنس مخافو می گم. پایان نداره.

ناشناس گفت...

man baraye avalin bare ke weblogeto ibinam ,matlabat ghashange ,tooye yeki az postat neveshte boodi ke ba yeki doost boodi ke bade ye modat ba zahmat toonesti behamesh bezani choon oon taraf ehsase malekiat dashte,mitooni begi chikar kardi ke toonesti behamesh bezani,choon manam tooye ye hamchin moshkeli gir kardam va nemidoona bayad chi kar konam.

shahrooz گفت...

حس بسيار بزگ و اصيلي داري. فقط حواست باشد كه از مسير منحرف نشوي. چيزي وجود دارد كه براي رسيدن به آن، شايد عمر هم كفاف نكند...!1

ناشناس گفت...

میدونی...یه لحظه به شدت ترسیدم...حس کردم این متن رو خودم نوشتم!!ممنون!