۱۳۸۷ خرداد ۱, چهارشنبه

ساده و کوچک

دوست دارم همه لحظه‌های روزهای اولی را که با آدمِ جذابِ جدیدی آشنا می‌شوم جشن بگیرم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌تواند روزی برایم از این هیجان شدیدتر و سرشارتر باشد.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

roozi ke iyn adam jazab o jadid ra doosat dashteh bashi

ناشناس گفت...

اما آدم یک روزی خودش را از حس این لحظات محروم می‌کند!

ناشناس گفت...

واقعا باهات موافقم.

ناشناس گفت...

سلام،
اینکه نوشته ای چیز خیلی لذت بخشی ست، ولی اصلا خاص نیست. هر تجربهء «جدید»ی هیجان انگیزست و تا وقتی که تازه ست لذت خیلی زیادی دارد. فقط تا وقتی که تازه است.
.
کتابی را شروع کرده ام: The Art of Loving--by Erich Fromm. طرز فکرش را دوست دارم--هنوز کتاب را تمام نکرده ام-- مساله عاشق شدن و عاشقی کردن نیست، مساله عاشق ماندن است. اینکه آیا اصلا می شود عاشق ماند؟ اینکه می شود «حال» بشود «مقام»؟

ناشناس گفت...

حس بي نظيري داد
كشف دوست جديد و اگر در سكس اول نيز اين حس ايهام وجود داشته باشد.
ايهام در سكس بهترين لذت در سكس است.

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

سلام
از شما وخواننده هاتون دعوت مي كنم مطلبي كه با عنوان"خانم ها بخوانند"ودر مورد روابط عاطفي و س.كس نوشتم رو بخونيد.فكر مي كنمدونستنشون براي همه مفيد و لازم باشه.
ممنون و موفق باشيد

ناشناس گفت...

کاش میشد تحساس و هیجان روزهای اول رابطه را تا مدت بیشتری حفظ کرد
حاظرم همه چیمو بدم اون تپش قلب اولین ملاقاتو بدست بیارم
ای کاششش
راستی من منتظر میلت هستم

ناشناس گفت...

کاش می شد اون هیجان و احساس روزای اولو بیشتر طول داد
تپش قلب اولین ملاقات
onlyhotboys2004@yahoo.com

ناشناس گفت...

چه حس دلپذیری

اولین لحظات با او بودن

ناشناس گفت...

سلام
حسی که راجع به جنس مخالف داری خیلی جالبه. و اینکه چه طور به اینجا رسیدی.

ناشناس گفت...

اغواگری رمز و رازهاس...و در مورد خیلی چیزای دیگه م هس...مثل پوشش

ناشناس گفت...

حقیقتا که ساده ست و کوچک .
و بقیه شونو هنوز نخوندم کاملا

ناشناس گفت...

یعنی می خوای بگویی اولین هم آغوشی با آنکه آرزویش را داری هم از آن جذاب تر نیست؟

ناشناس گفت...

سلام
من تازه با وبلاگت اشنا شدم
به نظر من اصلا هویتت معلوم نیست ولی بعیده دختر باشی
به تظر من اصلا در نوشته هات جسارت نیست بلکه نوعی بی پروایی که به من حس پندش میده تو زندگی رو فقظ تو سکس می بینی به نظر من و طبق گفته خودت از اندام و قیافه خوبی هم بر خوردار نیستی و به خاطر همین پشت وبلاگ با توهمات و خیالاتت ادمای دیگرو سر کار گذاشتی پسارت اونه که ادم بتونه تو این دنیا که ادما همدیگرو به خاطر تنشون نه تفکرشون میخوان عاشق بشی چسارت اونه که عشقت رو به اسارت نکشی و اونو ازاد بگذاری ولی نه اینکه در حریم معاشقتون کسی دیگر رو وارد کنی مبانی فکری که شما ازش دفاع میکنید و خیلیا ازش دفاع میکنن خیلی وقته نخ نما شده من چند وقت پیش با دختر زیبایی صحبت کردم که ازدواج نکرده و هر چند صباحی پارتنر عوض میکنه به من میگفت دلم لک زده واسه یه ادمی که منو واسه خودم بخواد فقط واسه من باشه من واسش مهم باشم نه اینکه وقتی ازم خسته شد منو پاس بده به دوستش من منکر رابطه جنسی نیستم ولی ایا یک انسان به معنی واقعیش از سکس سه نفره و استمنا در سینما و سکس کثیف لذت می برد
برایت متاسفم که تخیلاتی این چنینی داری توهمات فانتزیت بوی لجن میدهد و مرا به یاد زنان کنار خیابانی ارزان قیمت می اندازد که روزی مثل تو فکر میکردند
حتما به دکتر روانپزشک مراچعه کن و در وبلاگت را تخته کن که ارزش تف انداختن هم ندارد گرچه تو از خیس شدن خوشت می اید

ناشناس گفت...

همه نظر ها رو خوندم هر كس بسته به شخصيت و افكارش نظر داده من فعلا نظر خاصي ندارم و تازه به اين صفحه اومدم . تا بعد درباره نوشته ها وايده هات نظر بدم .اميدوارم موفق باشيد در هر زمينهاي كه فهاليت داريد.

ناشناس گفت...

منم خواهش میکنم باز بنویس. مهم نیست که فحش میدن بهت. این ناشناسی که دو، سه تا بالاتر کامنت گذاشته فکر میکنه که تو همش در فکر سکس. اگرم باشی اشکالی نداره ولی خوبه توجه کنه که اینجا درباره این چیزها مینویسی فقط و احتمالن حرفای دیگرت رو جاهای دیگه مینویسی.در ضمن فکر کنم احتمالن معنی خیس شدن زن رو هم نمیدونه حتی. در دختر بودنت هم شک میکنه اما گزارشت در مورد اندامت رو جدی میگیره!موفق باشی.