۱۳۸۶ اسفند ۱۵, چهارشنبه

شرط

بگذار اصلاً این‌طوری بگویم كه اگر ذهن‌ام رها نباشد و تن‌ام آزاد، نمی‌توانم به كسی، آن‌طور كه شایسته‌ آدمی است، پرشور و پرنشاط، عشق بورزم.

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

WEBLOG NEVISIT AALIE,AZ KALAMTI ESTEFDADE MIKONI,KALAMATI KE KAMELAN BA JOHARE BI ROOH DOROST SHODAND VALI ,VAGHTY BE ZIABAII KENARE HAM MISHOONISHOON ROOHI MIGIRAND KE HICH JOMLEYE CHENAN ROOHI NADARAD,KHOSHHAL MISHAM HAMDIGARO BISHTAR BESHNASIM

HAVA_ZAMIN_ALI@YAHOO..COM

ناشناس گفت...

Are,az kalamat estefade mikoni, vali be tore motevaset roozi ye doone! chera enghad kam nevis shodi dokhtare?! mmm

ناشناس گفت...

آهان، الان که اینطوری گفتی بهتر فهمیدم!

ناشناس گفت...

یاد جوکی افتادم. زنه میره دکتر میگه آقای دکتر من همش نیاز به سکس دارم. با برادر شوهرام رابطه دارم. با شوهر خواهرام رابطه دارم. با چند تا از مردای همسایه رابطه دارم. با بقال و قصاب محل رابطه دارم. با مدیر و ناظم و معلم های مدرسه پسرم رابطه دارم.... دکتره کف می کنه می گه خانم جون شما مریض هستید. زنه می گه خودم می دونم ولی اینو به شوهرم بگید که بهم میگه تو ج... هستی!
البته منظورم کنایه به شما نبود.

ناشناس گفت...

آره راست می گی. وقتی فکرم آزاد نیست اصلا اونطور که شایسته است نمی تونم عشق بورزم. در ضمن عاشق احساسهای زیبا و زنانه ات هستم.

ناشناس گفت...

داشتم نمايه‌ وب‌لاگت رو نگاه مي‌كردم ديدم چقدر كامل نوشتي؟

ناشناس گفت...

با سلام خدمت شما
لينك سايت شما با عنوان "دختر بودن " در بخش پيوندهاي سايت نماكالا به آدرس http://www.namakala.com/main/fa/linkbox قرار گرفت.لطفا لينك سايت www.namakala.com را با عنوان "آگهي رايگان - تبليغات رايگان - نيازمنديها" در سايت خود قرار دهيد.
لازم به ذكر است در صورتي كه لينك ما در عرض حداكثر 2 هفته آينده در سايت شما قرار نگيرد لينك شما نيز به طور خودكار از سايت نماكالا حذف خواهد شد.
لطفا پس از قرار دادن لينك ما در سايت خودتان اين موضوع را از طريق صفحه تماس با ما به آدرس http://www.namakala.com/contact/fa همراه با آدرس سايت خود و عنواني كه در سايت نماكالا قرار گرفتيد حتما به ما اطلاع دهيد.
موفق باشيد.

ناشناس گفت...

آره همینه...مفهوم رهایی...این همون عاشقیت کامله به خود ..از طریق دیگری...همون پیچ جادویی نوار موبیوس که تو را و دیگری را در نهایت به هم می رساند...رسیدن در فضایی آزاد و دور از همه چیز
ضمنا می شه این قسمت تایید کلمه رو از قسمت کامنتهات حذف کنی...

ناشناس گفت...

write more.

ناشناس گفت...

چقدر از جسارت و جرئتت خوشم اومد
چقدر به اين ويژگي ها احتيج دارم
اين كامنت ممكن است بي ربط باشد با اين پست
اما من اين نظر را كلي بيان كردم
با خودن بيش از 3 صفحه از مطالبت.

ناشناس گفت...

afarin dokhtare shojaa
karhato hamishe donbal mikonam
mersi

ناشناس گفت...

از پر گویی متنفرم
شما کجا زندگی می کنید؟ در پستهاتون بنویسید

ناشناس گفت...

دقيقا همينه...آزاد ورها مي توني عشق بورزي..... ووقتي عشق ورزيدن رو شروع كردي..باز در بندي...بند بر پاي نه بر جان ودل....

oneday گفت...

کاش معشوق من بودی

ناشناس گفت...

u think with your body?!

ناشناس گفت...

سلام بلاگت قشنگه ساده و روون می نویسی من خیلی دلم می خواد حتما حتما باهات حرف بزنم مشکلی هست که باید باهات حرف بزنم خیلی خستم بریدم به خدا بریدم ولی ظاهرا کامنت خصوصی نداری و این برام سخته در هر صورت اگه بشه کمکم کنی ممنون می شم

cafezan گفت...

یک کافه وا کرده ام به رسم نوشیدن زن. خلوتی قدسی برای درهم ریختگی های ناگفته. از جنس کف جامانده بر جداره ی فنجان. فنجان آلوده به رژ. زنی را حسرت می کشم زیادی.
http://cafezan.wordpress.com

ناشناس گفت...

با سلام

امیدوارم از حرف هام ناراحت نشین!
من این وبلاگ رو کاملاً اتفاقیپیدا کردم و از یه چیزایی متعجبم:

من تا حالا نه با دختری ارتباط تلفنی داشتم و نه از اینایی که شما نوشتین، اما فکر نمی کنم کسی که داره به هر کسی بله می گه، فقط واسه دلش این کار رو بکنه؛ من احتمال می دم که شما یا دارید تصورات خودتون رو اینجا می نوسین و یا اصلاً دختر نیستی!!!

من از طریق آمار کشورهای اروپایی از وضعیت زنان خود فروش در اون کشورها اطلاع دارم، شاید یک بارش واسه دلش باشه، اما مداومش واسه پوله و از روی بدبختی!

هیچ کدوم حتی حاضر نیستن که عکسشون جلو فاحشه خونه چاپ بشه! و اکثراً از اطرافیان این قضیه رو پنهان می کنن!

حالا نمی دونم چرا شما مشتاقین تا این چیزا رو بگین؟!

و تا حالا نشنیدم که زنی حتی واسه زنهای دیگه طرز سکس با شوهرش رو تعریف کنه، چه برسه به ... !

ثانیاً من خودم یک پسرم و می دونم که اگر دختری خیلی راحت با یه پسر لخت بشه، اگر هم سکس واژنی نداشته باشه، حتماً کونی داره، چون اون بیشتر از شما ارگاسم می شه !!!

باز هم امیدوارم از حرفهام ناراحت نشین و اصولی جواب بدین!
هر چند شاید من دیگه هیچ وقت برنگردم!

ناشناس گفت...

کاشکی می شد منم بیام تهران تا جای سکس تلفنی بازم کونت می ذاشتم.

ناشناس گفت...

نمی دونم چرا بدجوری بات درگیرم، ازت بدم میاد. نه فقط از تو بل از امثال تو ولی میام می خونمت. می خوام نباشی، خواسته زیادیه؟! می خندم؟!!! باید بخورم.