۱۳۸۶ تیر ۲۸, پنجشنبه

برهوت

تازه آشنا شده بوديم. بارِ دوم بود که همديگر را می‌ديديم. و ظاهراً همه‌چيز خوب بود: باهوش و ملايم بود و خوب‌رفتار. از چيزهايی روزمره، فرهنگی، کمی روشنفکرانه حرف زديم. از او خوش‌ام آمده بود. گفتم‌اش. با لبخندِ پيروزمندانه‌ای واکنش نشان داد که دل‌انگيزم نبود. با همان جمله ساده "ازت خوش‌ام می‌آيد" تصور کرده بود پيشنهادِ دوستی—حتی ازدواج—در سر دارم. گفت: "ببين، شرايط من طوری نيست که بخواهم پيشنهادی داشته باشم." جالب است که او بهترين پسری است که اين روزها اطرافم می‌بينم.

۹ نظر:

...... گفت...

توی برهوت بودن باعث شده که اینقدر ناپیداباشی؟ خوبه که برگشتی حتی اگه خبر از بی خبری می دی .این سوٍءبرداشت از نیت ها وقتی که از یه غریبه است باز قابل اغماضه ولی وای به اون روزی که دوست سالیانت تصویری که از تو و نیات تو داره فرسنگها با دل تو فاصله داشته باشه.خوبه که برگشتی حتی اگه خبر از بی خبری می دی

ناشناس گفت...

معنای کلماتی که تو به کار می‌بری، با معنای کلماتی که من می‌فهمم دقیقا یک‌سان نیست. این تفاوت‌ها -اگر همیشگی نباشند- خیلی هم مشکل‌ساز نیستند.
راستی خوش بازگشتی!

ناشناس گفت...

خوبه که بازم یکی رو پیدا کردی که میگی بهترینه. امیدوارم همینطور بمونه. راستی من مدتی زیادی نبود مشتری شده بودم که رفتی. خوشحالم که بازم مینویسی.

ناشناس گفت...

حالا كه برگشتی، يه زحمتی بكش و كامنت‌هات رو از سيستم بلاگر خارج كن و هالواسكن رو راه بيانداز.
:)

ناشناس گفت...

حالا واقعا بهش پيشنهاد ازدواج داشتي؟

ناشناس گفت...

1- Please change ur commenting system, it is really MardomAzar

2- Peaople are different, to be direct and saying exactly what you have got in mind, hum.. sometimes work better in compare with "to be a goodpolitician"

3- Typing english, couze i coudn't type farsi!!

dokhtare گفت...

دخترک بارانی،
ممنون از کلمه‌های مهربان‌ات. ناپيدا نبودم. فقط حس می‌کردم حرفِ خاصی برای گفتن ندارم.
و اين‌که فکر می‌کنم سوءتفاهم تا وقتی فقط سوءتفاهم است، بد نيست. وقتی می‌شود مبنای تصميم‌گيری و حرکت کردن اذيت‌کننده می‌شود.

sologen,
ممنون از مهربانی.
و درست می‌گويی: اگر هميشگی نباشد، خيلی هم ممکن است مشکل‌ساز نباشد. اما فکر می‌کنم وقتی که در شروعِ رابطه‌ای هستيم بهتر است مواظب باشيم، کمی فاصله را رعايت کنيم و درصد خطای قابلِ ملاحظه‌ای قائل باشيم برای آن‌چه که فهميده‌ايم.

ليلا،
ممنون که اينجا را می‌خوانی.
بله، به نسبت ديگران بهترين است. نوشتم که: برهوت است.

ابوالفضل،
ممنون از پيشنهاد. ترجيح من برای استفاده از سيستم کامنت بلاگر آرشيو شدنِ راحت‌اش است و خروجی‌ای که می‌دهد. چرا عوض کنم؟ سيستم پيشنهادی شما چه برتری‌ای دارد؟

کاوه،
نه.

k1-35,
خوش بگذرد هر جا که هستی.
چه مشکلی دارد اين سيستم نظرها؟

ناشناس گفت...

ghaghang mifahmam che haali az ensan gerefte mishe!

جام تهی گفت...

مهمّ زیبا؛ به هر حال حسّ قشنگیست دخترک اگر به کلیشه ی جاودانگی نیالاییش