۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

دو دیالوگ

اول.
- در ماهِ گذشته با آدمِ جدیدی خوابیده‌ای؟
- با [در ذهنش اسم‌ها را مرور می‌کند و با انگشت‌هایش می‌شمارد.] 3 نفر.
- بترکی!

دوم.
- بیا بشماریم با چند نفر هر دومان خوابیده‌ایم... [در ذهنش اسم‌ها را مرور می‌کند و با انگشت‌هایش می‌شمارد.] 6 نفر؟
- آره، عزیزم. و افتخار می‌کنم به شخصیتِ تو برای پنهان نگه داشتنِ اسم‌ها!

۱۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

شما دخترها هشتاد درصدتون فاحشه‌اید! تا وقتی که زیبایی دارید هرزگی می‌کنید. بعد که پلاسیده شدید و هم‌خوابه هاتون کم شد به فکر ازدواج کردن می‌افتید و سربراه می‌شید! بیچاره مردی که از روی احساس فریب دوستی شما رو بخوره.

اگه در آینده یکی مثل تو به من بیافته (که به احتمال هشتاد درصد همین طوره!) این قدر بهش خیانت می‌کنم تا دق مرگ بشه...

ناشناس گفت...

جناب ناشناس بالایی :‌شما خودت باکره هستی؟؟‌تا به حال با هیچ کسی نخوابیدی؟؟؟ برای خیانت خودت هم از الان توجیه نساز- شما دختر اینجوری گیرت بیاد یا نه خیانتتو می کنی. شما مردها اصولا خیانت پیشه هستید. (٩٠%(
NAAZI

ناشناس گفت...

می‌گم بهتره اسم وبلاگت رو عوض کنی و بزاری ٪جنده بودن٪

بعضی دخترهایی که من می‌شناسم این قدر وقار و متانت دارن که بخوای دل بهشون بدی و تا عمر داری ازشون نکنی. و این حرف های تو برازده‌ی هر زن و دختری نیست.

این سکسی نوشتن ها هم یا از سر فخر فروشی و تازه به دوران رسیدگی یه و یا از این جهته که ایرانی هنوز مرز بین افراط و تفریط رو نمی‌شناسه.

ناشناس گفت...

ناشناس اول به ناشناس دوم:

آره یه جا خونده بودم که ازدواج یعنی این که تا جوون هستم ترتیبم رو بده ولی وقتی پیر شدم هوام رو داشته باش! گفتار نغظی‌یه نه؟ آدم که مرض نداره هوای یه زنیکه‌ی پلاسیده‌ رو داشته باشه که زیبایی جوونی اش رو پای یکی دیگه صرف کرده (چه برسه به این که هر جایی هم بوده باشه!)

عزیزم، به عنوان یک مرد، وقتی که پیر می‌شی تازه زمان این می‌رسه که پولت رو پای جنده های هفده هجده ساله بریزی - گور بابای زن‌ات! بیچاره عیال حی و حاضر و پلاسیده‌ ی بنده که جوونی اش رو صرف کس دیگری کرد :)

یک زن گفت...

این کامنت ها رو که خوندم چندشم شد از مرد ایرانی. تا حالا می دونستم که بیشترشون یعنی بالای 95 درصد بد هستند و امل، اما این ها دیگه خیلی نفرت انگیزند. مرده شور ببره همچین جانوران کثیف خیانت پیشه ای را
اینقدر بی شعور هستند که فرق یک مجرد با متاهل را نمی دونند

Ghoorbagheh گفت...

Zane irani hm kam jende mist! Man ham har vaght meebinameshoon haalam bad meshe be een felt meeoftam ke een zan jendegi haash ro karde o Halas man ro baraye bache daar shodan meekhaad.

ناشناس گفت...

من یک دخترم(نه نویسنده وبلاگ) این متن تقدیم به شما:

کامنت گذاران محترم و کامنت گذاران نه چندان محترم:
بهتر است اول یاد بگیرید که با شعور باشید. حالا یک نفر جنده باشه یا نباشه کونی باشه یا نباشه شما ها را سننه؟ شما اونجوری زندگی کنید که به نظرتون درست است. چرا هنوز یاد نگرفتید که اول خودتون را درست کنید بعد بقیه را؟ تازه کی گفته که شماها درست می گید؟ بکشید بیرون از محملات سنتی و احماقانه. یاد بگیرید که انسانیت فرای این حرفها است.

Omid گفت...

آقایون ناشناس، لطفا با تربیت باشید. اگه از محتوای بلاگ خوشتون نمی آد، مجبور نیستید بیاید ببینید و توهین کنید.

نازی، آروم باش. شما مردها اصولا خیانت پیشه هستید یعنی چی؟

به نویسنده بلاگ: بیخیال باش. این آدمها حالا حالا ها هستند.

Cna گفت...

من فکر میکنم نویسنده های چنین کامنت های توهین آمیزی دو گروه هستن:

1- یه عده آدم که متاسفانه اونقدر قیافه کیری دارن که سگم بهشون محل نمیزاه! ننه جونشونم همش تو گوششون خونده که وقتی رفتی شهر حواست به این دختر شهریا باشه که میخوان تورو تور کنن! این بدبختم اومده دیده هیچکی نگاشم نمیکنه! حتی همون جنده ها نمیدن کونشون رو بو کنه!تنها دلخوشیش اینه که شبا با یه عکس سکسی جلق بزنه و به خودش افتخار کنه که اسپرم تولید میکنه...

گروه دوم هم که یه عده هستن که خیلی ادعای مادر خواهر داشتن و ناموس بازیشون میشه! ولی همینا غروب که میشه میان تو خیابون میفتن دنبال کس و عرق سگی!!! چون مرد شدن/
اینا هم یه عده تازه به دوران رسیده هستن که هممون میشناسیمشون! تمام زندگیشون خلاصه میشه به دفاع از ناموس و گائیدن جنده ها و عرق خوری و تریپ معرفت گذاشتن! یکی نمیاد بگه که اسکل اگه اونا جنده ان تو چی هستی؟؟؟ تو جنده نیستی؟ لاشی نیستی؟ ...

راجع به خیانت... خیانت به کی؟ کسی که ازدواج نکرده به کی خیانت میکنه؟ به شوهر آینده؟ کسی که الان داره همون به اصطلاح جنده ها رو میکنه؟

چند درصد مردهای مجرد الان باکره ان که انتظار یه زن باکره رو دارن؟ اگه زنا جنده ان اونا هم لاشی ان!

به من ربطی نداره که نویسنده این وبلاگ کیه و چیکار میکنه! اون آزاده، همینطور که همه هستن... تو لازم نیست کسی رو ارشاد کنی، کلاه خودت رو بچسب که باد نبره.

نازی گفت...

خب من هم همین رو گفتم. بعد اومد یک سری چرت و پرت دیگه گفت.این از همین امل های عقب افتاده ست که لذت بردن رو فقط حق مردها میدونه. می بینید چه حرفهای چندش آوری میزنه و نظراتش چقدر پس مانده فرهنگ 50 سال پیشه که به مذهب و عرف و سنت و حرفهای ننجونش هم آمیخته شده.داره میترکه از اینکه دختری آزاده وخودش رو سانسور نمیکنه. یکی نیست بگه بدبخت- تو از اونهایی هستی که بالاخره یکی به عنوان باکره زنت میشه- و معلوم نیست که بدبخت چند بار زیر دوخت و دوز رفته. درضمن - آقای امید - دروغ نگفتم که. شما مردها اصولا از خیانت کردن لذت می برید. این هم یک نوع بیماریه.

نازی گفت...

درضمن بی سواد نغز نه نغظ. البته چیزهایی که تو میگی همون نغظه!!!!!!

نازی گفت...

البته امید جان شما هنوز خیلی جوانی!هنوز اصول و فنون بی شرف بازی رو کاملا یاد نگرفتی!! بعدا به حرف من میرسی. بذار 35-6 سالگی به بعد!البته درصد کمی از مردها هم هستند که شعور و شخصیت دارند ولی خیلی خیلی معدودند!

Calabros گفت...

عالی بود دختر.
همه مشکلات بشر از وقتی شروع شد که اسم روی هم گذاشتن: جنده.. باکره.. بی غیرت.. با غیرت.. پاک.. ناپاک..!
بس کنید بابا

ناشناس گفت...

من همون کامنت گذار اول هستم. نازی، من حالا حالا ها با زن‌های روسی و لهستانی کار دارم. تو بهتره بری دوخت و دوزت رو بکنی چون وقتی به خواستگاری ات اومد و لب و لچه‌ات کش اومد آماده باشی. پسر فوکولی یک لاقبای Cna هم بهتره بره خیابون‌ها رو متر کنه و دلش رو به این خوش کنه که با فمینست بازی هاش دل دخترها رو بدست می یاره. دوستان، وقت تون خوش.

نازی گفت...

با اینکه بحث کردن با امثال تو بی فایده س- ناشناس اول- ولی باید بهت بگم که تعریف من از فاحشه با تو ی بی مغز خیلی فرق داره. از نظر من دختری که رابطه جنسی آزاد داره فاحشه نیست. فاحشه اتفاقا اونه که به خاطر چندرغاز پول و داشتن یک آدم گه بی مصرف توزندگی به اسم "شوهر" خودش رو می فروشه. با 80% تو موافقم- اما گروهی که من صحبتش رو می کنم اون زنانی هستند که زیر بار زندگی با امثال تو میرن به خاطر کون گشادی و بی عرضگی و ترس. شیر فهم شدی؟؟

باکره گفت...

توصیه به همه مخالفین و موافقین آموزش سکس با کلیپ های سکسی ایرانی :
www.farsisextutorial.blogspot.com

دختر گفت...

ماساژ سکسی
www.iranmassage.blogspot.com

گریز گفت...

قسمت زیادی از پست هات رو خوندم. زیبا بود، ناب بود، سرریز می کرد آدم رو این بیان درخشان تجربه های زنانه. چه نگاه جانانه و نفس گیری بود به زندگی از دریچه یک زن. زن، زن، حس زنانگی اینجا، موج راستی اش، سرمست می کند. حقیقتا چقدر دوست داشتم نوشتن ات را، سادگی اش را. در این فضای بد که گویا از دل سیاهی آمده تا زندگی را خالی کند، مرد بودن را تباه کند و زنانگی را بدزدد، بلاگ ات نسیم نوازشگری بود.
شاد باشی دختر

مهندس گفت...

من خودم 45 سالمه و دو تا بچه دارم ولی در دفتر کارم چند تا کارمند زیر دستمه و یک منشی دارم که ثابت نیست و مرتب عوض میکنمش( چون بعد از مدتی سکس جدید میخوام) میبرمش توی یک آپارتمانم که زن مهربانم خبر نداره که مخفیانه برای سکس اجاره کردم !! البته گاهی هم تو شرکت خودم سکس میکنم منشیهام رو بسته به مورد سکس دهانی و مقعدی و واژنی از جلو و عقب انجام میدم , زنم هم فکر میکنه من خیلی نجیبم دیگه چی از این بهتر !
خوب البته وقتی آدم بتونه خوب خودشو ارضا کنه همیشه آروم و نجیب به نظر میاد و بقول معروف توی کف نیست

ناشناس گفت...

ببین نازی! متاسفم، من نمی‌خواستم افکار یکی رو مغشوش کنم. ولی با ادا اطوارهایی که شما در می‍‌‌یارید چاره‌ای جز بیان اون حرف‌ها نبود.

شما دارید به بهانه‌ی مجرد بودن تون متانت زن رو زیر سوال می‌برید. هر آدمی چه زن چه مرد باید متانت داشته باشه، نه این که به این دلیل که مجرده هر جایی بشه و شرکای جنسی مختلفی داشته باشه. آزادی جنسی این نیست که هر ماه یا هر سال با سه نفر بخوابی! آزادی جنسی یعنی به خاطر عقاید غلط ات خودت رو از آغوش معشوق ات منع نکنی، در عین حال یک فرد آزاد با هر کس و ناکسی هم هم‌خوابه نمی‌شه. آدم اگه دنبال یک زندگی متاهلی سالمه باید دوران مجردی اش هم سالم زندگی کنه. مسلما شوهر یا زن آدم این حق رو داره که گذشته‌ ی همسرش رو به حال مربوط کنه. من اگه بدونم همسرم تو دوران جوونی اش با هر کس و ناکسی می‌خوابیده احساس مشم‌عز کننده ای بهم دست می ده. در عین حال انتظار دارم که اوهم همین احساس رو نسبت به من داشته باشه. من به این احساس می‌گم عشق!

خلاصه متاسفم اگه حرفی زدم که باعث رنجش تو یا زن‌های دیگه شد. بعد از این هم جواب نمی‌دم - این حرف‌ها هم فقط به خاطر این بود که تو کل کل کردن کم نیاورده باشم. من همون ناشناس اول هستم!

ناشناس گفت...

به ناشناس اول: کی گفته 'هر آدمی چه زن چه مرد باید متانت داشته باشه' ؟ این تعریف متین بودن تو تعریف مریضیه پسر جان. یه جوری از کلماتی مثل 'سالم' و از این دست استفاده می کنی که خودتم متوجه نیستی داری از دید خودت به این کلمات معنی میدی.

Naazi گفت...

باور نمی کنم که تو همون ناشناس اول هستی که این حرفو می زنی!!
اصلا اینجا صحبت من آزادی و بی بندو باری جنسی نبود. من شخصا مخالفم ولی - چیزی که مهمه اینه که ما باید یاد بگیریم که هر کسی هر طوری که میخواد زندگی میکنه. مسایل شخصی و سکس ش هم به خودش مربوطه. حالا این که شما عصبانی میشی و در مورد زن آینده ت از الان دچار شک و شبهه هستی- مشکل خودته. منتها این دختر ما اینجا خیلی صادقانه داره از احساسات و غرایز درونی ش با ما حرف میزنه و برای من جالبه. چون هر کسی جرات این کار رو نداره- حتی تو فضای مجازی.
و باز هم :‌چند تا مرد ٣٠ ساله دیدی که فقط با یک یا دو دختر ارتباط جنسی داشتند؟؟؟؟‌ و چرا مثل مادر مادر بزرگ من فکر می کنی مردها آزادند و زنها حق ندارند؟؟
ولی خوشم اومد که یک کمی از موضع خودت جا به جا شدی. هر مردی هم جسارت اینو نداره! و این نشونه ی خوبیه در یک مرد ایرانی!
برای من هم مثل تو ازدواج با کسی که با سگ و گربه توی خیابون هم خوابیده بسیار چندش آوره (‌همین یک ماه پیش خطرش از بغل گوشم رد شد- جدی میگم)‌ولی تو میتونی تشخیص بدی. پس نگران نباش. و بدون که متانت به داشتن یا نداشتن سکس نیست.

Naazi گفت...

به مهندس : مهندس جان- زنت حتما خبر داره. شما خبر نداری که اون خبر داره. فقط بیچاره نمیدونه که اگر این خیانت ها و کثافت کاری های پنهانی تو رو بازگو کنه بعدش چی میشه؟‌ با دو تا بچه چی کار کنه و کجا بره؟؟‌اینه که ترجیح میده موضوع مسکوت بمونه و تو حالتو بکنی و اون هم خودشو بزنه به اون راه. و همینطور بگذره تا تو بشی ٦٠ -٧٠ ساله و دست از سر زنها و دختر ها برداری و ....متاسفانه بیشتر شما در اون سن میرین سراغ بچه های مردم............شما ها بیمارین.

ناشناس گفت...

فکر نمیکنید این مهندس ما مریض بوده؟
یه مرد 45 ساله، که یه مهندسه و چند تا کارمند زیر دستش داره، متاهل با 2 فرزند، بعد هر چند وقت یه بار منشیش رو عوض میکنه.چون میخواد با فرد جدیدی سکس کنه.

شرط میبندم هیچکدومتون نمیتونید شرایط خیانت بار تر از اینو ترسیم کنید تو ذهنتون!

میگم مهندس جون چقدر ازین داستان سکسی ها خوندی؟ فکر کنم با همین کامنتت یه چند باری ارضا شدی آره؟ :))))

ناشناس گفت...

به نظر من هم مهدنس باحال ما آرزوهاش را که پر از عقده ها و نیاز های تامین نشده دوران شاید بلوغ و جوانی اش هستند سعی کرده به شکل واقعیت ترسیم کنه! ببینم تو احیانا دکتر نیستی که با پرستارها سروسر داره؟ شایدم تو پست بعدی بشی!

دختره خوشحالم از اینکه بعد از قرن ها بالاخره یک پست جدید دادی. ولی پست های تو یک طرف و کامنت های آن هم طرفی دیگری. مرسی که سانسورشون نمی کنی تا آدم بتونه ببینه مردم چگونه هستند و نسبت به این مسائل چه نظری دارند.

ناشناس گفت...

مهندس رو که نمیدونم ولی من که آبم اومد !!

خوش شانس گفت...

برای سکس با منشی در دفتر کار احتیاج به مدرک تحصیلی و تشکیلات عریض و طویل نیست بنده دیپلمه ای هستم که یک دفتر کوچک دلالی دارم و براحتی انواع دختران ساده و غیر ساده رو مورد بهره برداری قرار میدم , فقط چیزی که باعث تعجبمه تعداد بسیار بالای دخترهای فاقد بکارت اونم از سنای هجده سال و حول و حوش اون هست مدتهاست دختر باکره برای استخدام نیامده وچند تاشونم که یک کم نجیبترن میگن پرده ما ارتجاعیه !!
نمیدونم اینو فاجعه بنامم یا وفور نعمت !!
اصلا بمن چه من .

حضرت محمد حشری گفت...

نازی جان بیمار چیه ؟ مردی که سکس میکنه نشون میده سالمه مگه همین حضرت محمد عایشه رو توی هفت سالگی نگرفت ؟ در سن نه سالگی هم پرید بالاش سکس کرد !!
خوب حالا این محمد بچه باز بیماره یا مهندس ؟ تازه محمد کسکش پنجاه تا زن داشت به کیرش اصلا بد نمیگذروند اونم توی شصت سالگی !!

ناشناس گفت...

یک سایت منحصر بفرد کلیپهای سکسی بروز شونده مجانی
www.tube8.com
www.tube8.com
www.tube8.com

ناشناس گفت...

بردیا :
آقا بعضی وقتا از این مردان مرد چیزایی میشنوم که به مرد بودن خودم تاسف میخورم. ما که از مردی مردیم لااقل تو زن باش یکم از عطر غیرتت رو ماهم بپاش

آموزش گفت...

مرسی از وبلاگ مفیدتون

باغیرت گفت...

آهای محمد جاکش توکه خود تو حضرت محمد معرفی کردی
تو ای کس کش مادر جنده چطور به خودت جرات میدی توهین کنی به خود خدا قسم تو برای کردن هم حیفی باید تو رو کشت و داد سگا بخورنت کس کش بی پدر مادر
همزمان ننه تو چند نفر گاییدن تا تو بوجود اومدی نمیدونم و چقدر خرن اونایی که به تو لینک میدن!!!

نازی گفت...

آقای با غیرت بی خود غیرتی نشو. خب راست میگه. اکثر کسانی که ادعای مذهبشون میشه بسیار عوضی تر از بقیه هستند.
نظر من اینه که سکس مساله بسیار شخصیه و فقط و فقط به خود آدم مربوطه.توی این آمریکای خراب شده هم انواع و اقسام راهها برای کسانی که حتی بیماریهای جنسی دارند اختراع شده! این قضیه اونجایی بد میشه که به آدمهای دیگه صدمه بزنه- که معمولا این اتفاق میفته. مثل زن این مهندس بیچاره که مظلوم واقع شده ( از ته دل امیدوارم که اون هم یواشکی 6 تا رفیق داشته باشه- و این مهندس هم دلش خوش باشه که زنش خیلی با وفاست- درواقع اگر زنه این کارو نکنه خیلی خره!!!)

حضرت محمد حشری گفت...

با غیرت
روایت است که فاطمه الزهرا به شدت حشری بوده تا جایی که الله برای او یک کیر دونی در بهشت افریده بود و هر روز فرشتگان بسیار به صورت کیر نازل شده وبه ارضای ام ابیها می پرداختند.پس از چندی این خبر به گوش بلال میرسد که خانوم به خاطر کمبود کیر بهشتی دست به خود ارضایی میزند !!

حضرت محمد حشری گفت...

با غیرت

ای که در هوای حسین میزنی سینه هر دمی
چرا نمیکنی چپق را در کس ننت به یاری علی
در مظلومیت سید الشهدا همین بس که ننش چنان کیری به کسش فرو رفت که تا دنده هاش گاییده شد و پهلوش شکست.ای کس ننه مولا علی که نرفت از زنش دفاع کنه

با غیرت گفت...

محمدحشری
خا رکسته مادر جنده... کونی زاده یک بار دیگه کس شعربنوسیی
امارتو میگیرم خواهر مادرتو کس درست میکنم
تو بیای تو محل ما بچه کونی کس درستت میکنن
فقط یکبار دیگه مسج بده بعد سر قرارم باهات میام
بعد ببین چیکارت میکنم خارکسده نبینم دیگر زر بزنی ـ ـ مگه کس آبجیت گذاشتن ـ آره؟ آره؟ خاک بر سرت ـ مواظب کس و کون آبجی هات و اون مادر لجن خورت باش

حضرت محمد حشری گفت...

با غیرت
عزیز . من وصفت را تنها از دور شنیده ام .ولی خب از اظهار لطفت به من می توانم به محاسن و جمالاتت پی برم. راستی یک سوال خصوصی از تو دارم آیا پدرت را می شناسی؟ نمی خواهم خجالتت دهم .تنها می خواستم بگویم انسان باید با همه چیز خود کنار بیاید حتی حرامزادگی.عیب ندارد اگر بر سفره پدر نان نخوردی.مهم اینست که بسیار خوش کلام و ادیبی.همین حرامزادگی ات را جبران می کند پس سرت را بالا بگیر.دلم می خواست به جای کمر کمی هم سرت پر بود.
حضرت محمد حشری

ماساژ سکسی گفت...

www.iranmassage.blogspot.com
ماساژ سکسی

با غیرت گفت...

محمد حشری
دیوس خارکسده کاری میکنم که خودت وپدرت اب کیر منو مثل مادرت از روی زمین.لیس بزنید پدر کونی, تو که مادرت هر شب یه کیر خری تو غار کسش میره و تو رو هم با نون جندگی بزرگ کرده بهتره خفه شی وگرنه کاری میکنم تو وبابای جاکشت بیاین التماس کنین که کیرمو بزارم تو دهنتون , فهمیدی حرومزاده ؟.بیا مثل مادرت کیرمو ساک بزن با اون کون گشادت که اینقدر کیر فیل توش.رفته که نمیتونی راه بری پدر سگ.پشم منم نیستی.از مامانت بپرس خوردن.کیر منو یادت بده .شاید اقلا اینو ازش یاد بگیری وگرنه پشماشم نمیتونی بخوری.ریدم به اون قیافت از بالا تا پاین که عین گوه سگ میمونه از بس شبیهین خار کونی کیرم تو کس وکون دهن وحلق مادر کیر خورجندت که تو کونی خیابونی رو پس انداخته .فعلا کير منو بخور البته بعد از خوردن گه چون بجز اين کاري از دستت بر نمياد جز کس شر نويسي پس بنويس و بيشتر سوتي بده .برو کونتو بده بزار باد بیاد در ضمن مواظب باش مردم میگوزن باد .نبردت فهمیدی پشم کس موش ؟ اگه نفهمیدی بیا کیرمو بخور میفهمی.

محمد حشری گفت...

با غیرت
ببين خوارکسه اين جور حرف زدن به تو نيومده مادر جنده تو که هر روز ننتو يکی می گاد حق نداری صحبت کنی می دونی چرا چون تو ننتو سگ عمر که خودش ۷ تا بابا داشته گاييده يه توله سگی مثل تو به دنيا اومده که سگ هم ازت فراريه در ضمن سگ توله اگه دوست داری گاييده بشی خيلی راحت تر می تونی به اين علاقه قلبيت برسی اون هم اينکه به ننه جنده ات بگی يه شب اون کير خری که تو کس غارش می ره يه سيخ هم به تو بزنه برق از چشمات بپره بيرون اگه سير نشدی بگو خودم بيام اهل و عيالت رو بگام همچين که تو عمرت نديده باشی

با غیرت گفت...

محمد حشری
خارکسده مرد باش با همون ای دیت بیا نه اینکه بری چند تا بسازی بیای پست بدی این رو اویزه گوشت کن خارکسده نمک به حروم حروم زاده ...
ببین جون تو فاز نمیده باهات به زبون شعر و شاعری و لطایف زبون شیرین فارسی حرف بزنم خارکسده ولی یه گهی خوردی که باهاس به کیر خر بکشمت بی ناموس ...

محمد حشری گفت...

با غیرت
جون . کون پسر بازم لاشو باز کردي ؟ ديشب که لاتو بستم چي شد باز رفتي دادي ؟..برو سراع همون همپالگی های خودت برادر من .اینجا کسی تحویلت نمی گیره. حتي کيرشم به کونت آلوده نميکنه . رفقات همون هایی هستند که میشناسیشون.ما با تو قرارمداری نداریم الا گاييدن نه نه ت آبجي پريت ........آخه مادر جنده تو که دستت واسه ما رو شده زردي قاپ . کس شر نگو بيشتر ريخت گهت معلوم ميشه.کس مشنگ جان . کم قرقره کن از کون . مي دوني که دهنتو ميگام پس جل و پلاستو جمع کن داداش . اينجا جاي بچه کونيا چي ؟ نيست . کون خر نميذارن پس هري داداش . يادته قبلا چي گفتم ؟ ابولي رو تو جنده خونه را نميدادن کير خر به کونش مي بست . برو داداش بذار باد بياد وگرنه مادرتو ميگام با بد کسي طرفي عشقي برو پسرم . برو که اين دفعه زدي به کير دوني آدم لاشي ميزنه به کير دوني

فاطمه زهرا جنده لاشی (ع) گفت...

محمد حشری
اين خارکسده ها هيچ گهي نميتوانند بخورند . بفرستشان سراغ من تا يک کير کلفت دستشان بدم .
تو محلشان نکن گورشان را گم ميکنند.
با درور . سر فراز باشي
خوب ديگه ميخوام برم پا ندارم ميخوام نرم جا ندارم
گريه کنم دل ندارم کیر بره توم جاندارم داد بزنم نا ندارم

با غیرت گفت...

محمد حشری
ای کاش ماهم اونجابودیم تابا بابات ننه ات رو خوب میگاییدیم اوففففففففففففف خیلی باید حال میداد که ننه ات رو وقتی تورو حامله بوده میکردیم تا بلکه نوک این کله ای کلفت به کونت اصابت میکرد تا به فیض اکمل می رسیدی یا از کون بابات میکردم تابرسه به کس ننه ات ولی خیلی حال میده تو با چند تا با هم گمبل کنیدتا ازیکیتون دربیارم بکنم به بعدی.ای کاش میدونستم کجایی تا اینکه ....نترس کاریت ندارم اونقدر فحش بده خوارکسه تا کونت پاره شه من فقط می خوام بیام خونتون تا همتونو بکنم وبعد با هم این کونتوپتوبا هم کامل کنیم ....حالا از تو که گذشت ولی برای آبجی و داداشای دیگه ات لااقل بذا ما هم یه سهمی تو توالدشون داشته باشیم.نمیدونم چرا به من الهام شده که خوب چاقالی باید باشی.حالا کون تنگی داری یا نه؟ به امید گاییدن تو و سه چار تا از این فامیلات خوار کسه فقط حیف شاید بترسی ولی دوست داشتم یه عکسی چیزی ا

با غیرت گفت...

فاطی جون
ابکير خاستی چشماتو ببند و دهنتو وا کن .کير تودهن اينمحمد حشری.
دنبال يه پسر خوشكل و با حال ميگردم
کون می کنم.کیرم تو کس خواهرومادر جیگری مثل تو.
من کی به اون کون نازتو بتپونم؟یه جور خبرشو به من بده

کیر کلفت حشری گفت...

بابا هر کی کون میده با من از طریق ایمیل تماس بگیره من قول میدم همچی بکنمش که دست از سرم برنداره و هی بخواد تند تند بکنمش هر هفته چند بار !!! من تو تهرانم و منتظرم
اینم ایمیل های من , کونیها به اولی و کس ها به دومی ایمیل بفرستن :
fereshteh_2006@rocketmail.com
nikanv2@gmail.com

ناشناس گفت...

اقای با غیرت و اون یکی کس خله عقده های سکسی تون رو جای دیگه خالی کنین شماها که جنبهی کوچیکترین حرف سکسی ندارین لطفا بعد از برطرف شدن عقده هاتون بیاید یه حرف درست حسابی بزنین البته که حالا حالاها کار داره که فرق دختر جنده رو از دختری که سکس واسش مثله شماها حل نشده و عقده ای نیست بفهمین

با غیرت گفت...

کیر تو کس ننت جناب ناشناس مگه تو مبصری مادر جنده ?
خفه شو تا به کون تو هم نگذاشتم درتو بزاربا مادر جندت مثلاروشنفکری تو خوارکسده ?

مهناز گفت...

سایتهای سکسی _ سیاسی
http://kirkoskoonjendeh.persianblog.ir/
http://kirkoskoon1.persianblog.ir/
http://kirkoskoonjendeh.blogfa.com/
http://kirkoskooneslam.blogfa.com/

روسپی گفت...

من یک روسپی در تهران هستم من روزها از سالمندان پرستاری و شب ها کار می کنم. الان اکثرا همه از روی ماهواره هر خدماتی که اونجا می دهند را می خواهند. راه جلب مشتری از طریق تلفن و یا در خیابان و پاساژ است. آنهایی که در خیابان می روند تازه کارند، اما تلفنی ها امن تر و هم گرونتر هستند. خانم هایی هم هستند که محلی دارند که برای حفظ امنیت آنها است مشتری ها هم فرق دارند، پولدار و بی پول، اونهایی که من سروکار دارم، اکثرا مجرد و فروشنده یا کفاش هستند. خونه های آنها هم تو مرکز شهر است، ونک، سلسبیل، بهارستان ...شبها برای کار موقعیت خوبی است. قیمت هم براساس زیبایی، هیکل و بلد بودن فرق دارد. داشتن مکانی برای زنان بسیار مهم است چون احساس امنیت می کنند. ضمنا در مبلغ و کلاس کار هم تاثیر دارد. ولی اگر شرایط اقتصادی بد باشه تاثیرش هم منفی خواهد بود، از وقتی ماهواره و فیلم سکسی آمده تقاضا بالاتر رفته. مردان متاهل بیشتر متقاضی هستند محل سکونتشان را هم نمی دونیم، چون اکثرا جاهایی می برند که خطر نداشته باشد.

ناشناس گفت...

خانم روسپی چرا متن بی بی سی را کپی کردی؟ حداقل زیرش بنویس به نقل از فلان جا...

ناشناس گفت...

سلام
هويتت را نميدانم و حدس زدن اينكه چه ميزان از مطالب وبلاگت مستند است برايم قابل اثبات نيست، شايد اصلا مهم هم نباشد اما به واسطه اطلاعاتي كه از زندگي Po rn-star ها دارم، صادقانه برايت مي نويسم: بارها و بارها به عبارت "Retired Po rn-star" برخورد كردم و نتيجه گرفتم كه براي زندگي كردن و لذت بردن از زندگي، س ك س داشتن با افراد متعدد كافي نيست و حداكثر تا مدت مشخصي موثر است. براي زندگي چيزهاي ديگري هم لازم است مثل عشقي جاويدان و يا باوري عميق كه خودم هم هنوز به آنها نرسيده ام اما تا انتهاي مسيري كه تو طي مي كني را ديده ام. س ك س بخش مهمي از زندگيست كه نبايد همه آنها را احاطه كند. مسائل اجتماعي، باورهاي زناشويي و عاطفي، مسائل فرهنگي، هنر ، ورزش و هزاران چيز ديگر هم ارزش نوشتن دارند ولي اگر تمام علاقه تو در س ك س و نوشتن از آن خلاصه شده مواظب باش كه فكر كردن درباره آن و نوشتن از آن باعث كمرنگ شدن ديگر بخش هاي زندگيت نشود.

ناشناس گفت...

, ناشناس احمق September 18, 2009 9:17 PM
چه اشکالی داره ? به هر حال این حرف رو یک روسپی گفته..
گوززززززز
LOL

luminium گفت...

هی میخواستم کامنت بدم هی حالشو نداشتم!بگذریم عجب صبر و تحملی داری بابا یک اینکه گفته های کالابروس! تایید میشه،دو اینکه اگه خودتم نخوای اینجا تبخیر شه اینا با این کامنتاشون اینجا رو تبخیر میکنن :))) اسمایلی اسکلاسیزاسیون!(اینقد سخته اینو درست بگم!)

Mojtaba گفت...

سلام
من تازه با وبلاكت اشنا شدم و از اين بابت خوشحالم.
موضوعي كه در اين ابتدا نظرم را جلب كرد اين بود كه تو بسيار جالب و زيبا,با انديشه ات و تفكراتت به سكس ارزش و شخصيت دادي.
انسان بزركي هستي فقط اميدوارم اطرافيان و دوستانت و همينطور كساني كه بعضي اوقات به تو نسبتهاي ناروا ميدهند,يه روزي بتونند دركت كنند و بشناسندت.
با خوندن نوشته هات خيلي ذهنم دركير شد.حرفهاي زيادي دارم ولي فعلا براي نكفتن.
راستي ايملت جيه?

ناشناس گفت...

والله عرض به حضور انورتون که جنده زن و مرد نداره.منی که اینور آبم خودم شاهدم که پسرهای ایرونی 6 تا دوست دختر دارن تازه هفته یکی دو بار هم سری به جنده خونه میزنن.این خواهر های ایرونیمون هم که هکذا.امشب با این پسرن فردا با اوون یکی و همشون و هم دوست دارن.
من مییییگگگگم که مااهاا تنوع طلب شدیم.و این مرض شاید از فشار و محدودیت جامعه ناشی میشه.
خلاصه آخرالزمان شده آبجی!!!

ناشناس گفت...

سلام..شمابه وبلاگم من نیز سز بزنید

http://amirkaraj.33ir.com

جوون گفت...

چند سایت بسیار شهوت انگیز
www.kirkoskoonjendeh.persianblog.ir
www.kirkoskoon1111.persianblog.ir

ناشناس گفت...

من یه حقیقت رو بهتون بگم؟ من یه پسر سی و یک ساله ام دانشجو تو اروپا هنوز سکس نداشتم هر چند دوست دختر داشتم،شما ممنکه باورتون نشه اما من فکر میکنم اول درس و آینده بعد سکس و این چیزها،میشه فعلا خود ارضایی کرد نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟

باکره گفت...

نظر من در مورد تو اینه که :
هنگام شور و مستی جلقی بزن دو دستی کاین کیمیای هستی قارون کند گدا را
در ضمن اگه دختر گیرت نیومد گاهی به کس مادرت بنداز و گاهی هم یه کیری بکن تو کس خواهرت
LOL

ناشناس گفت...

باکره بی ادب ببین کسی که خواهر مادر خودشو ترتیب نمیده اما مادر و خواهر شما را با کمال میل در خدمتتشون هستم.اگه موافق هستید قیمت و آدرس رو ارسال کنید تا در اسرع وقت خدمت والده و ابجی تون برسم عزیزم.

هانا گفت...

سلام
من دوس ندارم در مورد کسی که نمی شناسم و ندیدم قضاوتی بکنم فقط یک سوال داشتم تا حالا جند بار لینک وبلاگتون از وبلاگ هایی که خیلی متفاوتند با وبلاگ شما دیدم که مطالب شما تقریبا مشابه بوده اما سوالم اینه چرااسمش دختر بودنِ؟ خیلی برام جالبه که دختر بودن یعنی چی از نظر شما؟

ناشناس گفت...

والا دختر بودن از نظر من یعنی سکس

Foad گفت...

عذر مي خواهم نازي خانوم كه مزاحم ميشم.
لطف كنيد در مورد ثبت كامنتها يك مديريتي بكنيد تا هر آدم بي جنبه و احمقي نتونه هر چي مي خواد بگه.

ناشناس گفت...

عزیزم اسم وبلاگتو بذار "زن بودن"
وقتی می نویسی دختر بودن هر ابلهی ذهنش میره به سمت باکرگی و آفتاب مهتاب ندیدگی.

ناشناس گفت...

ن کلیپ سکسی ایرانی و خارجی
http://kirkoskoon1115.blogspot.com/

adineh گفت...

دختر بودن یعنی زیبا بودن. چکیده ای از زیبایی های جهان برابر است با دختر بودن. گاهی با خودم فکر می کنم اگر دختر بودم بهتر بود یا نه؟
اما نه. چون پسر هستم می توانم این همه زیبایی را درک کنم و با اشتیاق به تمام دختران که در طول عمر از کنارم می گذرند یا با آنها برخورد خواهم داشت را ببینم و از دیدن این همه زیبایی عاشق شوم.
فراتر از چه بودن انسان بودن یا وجود داشتن، زیبا بودن است. زیباییست که انسان را وادار می کند به خود اجازه تصاحب بدهد. شهامت نگاه کردن بدهد یا قدرت جنگیدن بدهد.
من یاد نگرفته بودم احساساتم را آزاد کنم و به آنها اجازه بدهم تا مرا و رفتارهایم را بسازند. خواندن متن های این وبلاگ حس بسیار خوبی برایم داشت. حسی که به من شجاعت بیان فکرم را داد. از نویسنده این وبلاگ متشکرم شما و مطمئنم که شما به زیبایی عشق هستید.

حسین گفت...

اخه جامعه ای که من و تورو داره به دشمن بیگانه نیاز نداره. دختر خوب پسر خوب هر کاری دوس داریم میکنیم وتازه یادمون میاد که همخوابمون تا حالا سکس داشته

سامان گفت...

چه خبره؟
این نظرها چیه دادید؟
این متن خیلی بیشتر از این حرفا داشت که یکی به نویسنده بتوپه یکی به اخلاق و رفتارش.
به عبارت دیگه جمش کنید چرا اینقدر به س.ک.س حساسیت نشون میدید؟ تا حالا ندیدید؟ حسودید؟ عقده ای شاید.
در هر صورت . . .

افسانه سیزیف گفت...

your weblog is fucking awesome girl
you are very real, and your posts are inspiring ...
I admire you for living your life the way you think
it suits you ...


not many people are brave enough to be themselves ..

by the end, truly enjoy reading your posts ...

keep rocking girl ...

ناشناس گفت...

کیرولوژی و دنیای ساک
http://kirology.blogspot.com
/

127.0.0.1 گفت...

blog'et me3 in mimuneke ye barnameye 700MB'o tu 15KB benevisi
omidvaram begiri chi migam

مهسا گفت...

سلام
برای بخش زنان رادیو زمانه میخواستم باهاتون صحبت کنم. متاسفانه ایمیلی از شما پیدا نکردم. اگر شد با من تماس بگیرید
innuendo@gmail.com

دختر گفت...

حتما به این سایت های زن و دختری سر بزنید اطلاعات خوبی داره
www.18sal.com
www.kirology.blogspot.com
www.iranmassage.blogspot.com
www.kosmikhaybiatoo.blogspot.com
www.kosmikhaybiatoo2.blogspot.com
www.komikhaybiatoo3.blogspot.com
www.kosmikhaybiatoo4.blogspot.com
www.komikhaybiatoo5.blogspot.com
www.kirkoskoonjendeh.blogspot.com
www.kirkoskoon6.blogspot.com
www.kirkoskoon7.blogspot.com
www.kirkoskoon11.blogspot.com
www.kirkoskoon12.blogspot.com
www.kirkoskoon13.blogspot.com
www.kirkoskoon1111.blogspot.com
www.jendehkhanoomi2.blogspot.com
www.iranclipbazar.blogspot.com
www.iransex1111.blogspot.com
www.iranfilm1.blogspot.com
www.farsisextutorial.blogspot.com
www.poonehsex.blogspot.com

ناشناس گفت...

www.tube8.com
www.youporn.com

رادیو زمانه گفت...

من از رادیو زمانه هستم شنیدی میگن تو این زمونه دل نمیمونه ? حالا چی ?

س گفت...

حيف که ديگر نمی نويسی. شايد به خاطر فيلتر باشد.
ولی اميدوارم

سپهر گفت...

حيف که ديگر نمی نويسی. شايد به خاطر فيلتر باشد.
ولی اميدوارم روزی دوباره نوشته های زيبايت را روی اينترنت ببينم.
از کامنتهای معدودی کم فرهنگ مايوس نشو و به قلم شيوايت و صلحی که بين خود و جنسيتت برقرار کرده ای افتخار کن.

Unknown گفت...

kheily aalie
chera kam peidaii

ناشناس گفت...

salam
فرض کنید علی می خواهد با شما بیشتر آشنا بشه؟ چطور باید با شما تماس بگیره؟ چرا ای میلتان اینجا نیست؟ بوس
نمی دونم من اگه ای میلم را اینجا بنویسم دیگران هم می بینند؟ آن وقت من با هزار تا دختر که پشت سر هم تماس می گیرند جی کار کنم؟ من فقط همین یه دونه را می خواهم.اینجا آدرس ای میل یاهورا قبول نمی کنه. لطفا راهنمایی کنید. راستی بگید ایران هستید یا چای دیگه. از مطالب وبلاگت البته به نظر میاد که ایران باشید ولی مطمئن نیستم.
shervinbahrami
یه کم با هوش باشی می تونی تماس بگیری.

آرش حسینی پژوه گفت...

تا وقتي مجردي بايد همينطور زندگي كني كه دوست داري اما وقتي متاهل ميشي و متعهد داستان فرق داره . من يه مردم اما تمامي اين مردايي كه از هرزگي حرف ميزنند خودشون از هر هرزه اي هرزه ترند اين نوشته ها نشانه حضور ديكتاتور هاي كوچك درون ماست ما بايد براي آزادي هاي فردي احترام بزاريم حالا فرقي نميكنه چه زن و چه مرد حتي بعد از ازدواج هم بايد حريم آزادي ها حفظ شود در خصوص روابط جنسب بعد از ازدواج هم بايد پايبند تعهدات بود اگر نميتوانيم جلوي خودمون رو بگيريم بهتره به جاي خود آزاري خودمون رو از شر تعهد رها كنيم اما به نظر من قبل از ازدواج اسم هيچ رابطه رو نميشه هرزگي گذاشت ...
از اين گفتگو كوچيك خيلي خوشم اومد و دوست دارم هميشه نوشته هاتو بخونم براي همين وبلاگت رو لينك وبلاگم كردم ...
ارادت
آرش حسيني پژوه

farhad548@yahoo.com گفت...

سلام
میخوام ببینمت
که شاید به اندازه یه لیوان چایی لذت زندگی بدی
وبلاگت ماهه

همین

Unknown گفت...

من خوشبختانه اولین باره که بصورت تصادفی به این بلاگ برخوردم. برعکس بیشتر پسرهای اینجااز خوندن این مطالب کوچکترین لذتی نبردم و همچنین نظرم هم نه راجع به دخترا عوض شد نه پسرا. اگه قرار باشه با خوندن نوشته های یک دختر خیابونی نظرمون راجع به کل زندگی و عشق و دخترا... عوض بشه که حجم مغزمون با اون فاحشه فرقی نداره!

ANNATOPOLI گفت...

دوست عزیز سلام
اول بگم من یه پسرم و انتخاب این آیدی دلایل زیادی مثل زنده کردن خاطرات قشنگ و فدیمی رو داره .
کاری به بحث اخلافی و جفنگیات سیستم ارزشی و . . . ندارم و مثل این دوستمون رزم آور نور یا بهتر بگم رزم آور حشری دنبال مخ زدن نیستم .
در مورد نوشته هات یک نکته جالب توجه منو جلب کرد و اونم اینه که خیلی راحت و روان و ملموس مینویسی . به نظرم باید ذهن آماده و در عین حال آرومی داشته باشی . سکس تو زندگی همه ما هست ولی از نظر فیزیکی کمابیش مثل هم اتفاق میافته اما نظرات و دیدگاهها به اندازه آدمها متفاوته .
به عنوان یه خواننده بهت پیشنها میکنم روی ویرایش یا بهتر بگم دستور زبانت یه کم بیشتر کار کنی و توصیفاتت رو از فضا و حس و حال شخصیتها بیشتر کنی تا مخاطبت بتونه ارتباط بهتر و به قولی حس عمیق تری برقرار کنه . در ثانی به محتوای نوشته هات یه کم دقت کن چون تو بعضی هاش یه کمی کمرنگ و ضعیفه .
قبل از اینکه شروع به نوشتن داستانت کنی محتوایی رو که می خوای برسونی یادداشت کن و بعد از نوشتن داستانت یه بار محتوایی رو که می خواستی برسونی مرور کن . این کمکت میکنه که بتونی به هدفت در مورد نوشتن نزدیک بشی .

گذشتن از خطوط قرمز زندگی نیازمند شهامت و حسارت زیادیه که تو اونو داری پس سعی کن ادامه بدی تا موفق بشی . نیمه کاره رهاش نکن .
موفق باشی .
annatopoli@yahoo.com

انسان سکولار گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
انسان سکولار گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
انسان سکولار گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

جالبي

باکره گفت...

روایت است که فاطمه الزهرا به شدت حشری بوده تا جایی که الله برای او یک کیر دونی در بهشت افریده بود و هر روز فرشتگان بسیار به صورت کیر نازل شده وبه ارضای ام ابیها می پرداختند.پس از چندی این خبر به گوش بلال میرسد که خانوم به خاطر کمبود کیر بهشتی دست به خود ارضایی میزند

ندا گفت...

اهای ناشناس اولی که هر کثافت کاری تو جوونی می کنی ولی زنها نباید کاری بکنن اول برو فارسی نوشتنو یاد بگیر .غلط املایی رو :نغز. نه نغظ!!!

ناشناس گفت...

•سلام دوست خوبم باید ازشما وتمام دوستانی که برای تحقق حقیقت تلاش می کنند قدرشناس بود
برای آشنايي هر چه بیشتر با معلم تفکر و انديشه ، نظريه پرداز معناگراي ايراني و رهبر جمعيت ال ياسين ، استاد ايليا رام الله (پيمان فتاحي) می توانید به سایت زیر مراجعه کنید
www.ostad-iliya.org

علی گفت...

با سلام، متاسفم از اینکه هنوز ما ایرانی ها آنقدر رشد نکرده ایم تا به آزادی بیان هم احترام بگزاریم و به جای توهین به نویسنده متنی که اجباری در خواندنش نداشتیم، نظر شخصیمان را بدهیم. و تشکر که با وجود کج فهمی ها نظرات را سانسور نمیکنید.

سکس یکی از الزامات زندگیست که خیلی از مشکلات و لذایذ زندگی بشر از آن ریشه میگیرد. به سکس نیز مثل بقیه زمینه ها از دو دیدگاه نگاه میشود: کمیت و کیفیت. معمولا به دلیل محدود بودن قدرت و توانایی انسان، باید بین این دو مقیاس یکی را انتخاب کنیم. عده ای وجهه فیزیکی سکس اولویت بیشتری در ذهنشان دارد و در نتیجه به دنبال کمیت در سکس هستند. مثلما با این تفکر پایانی برای تعدد همخوابه وجود ندارد چرا که هر فردی دارای ظاهر متفاوت، رفتار جنسی متفاوت و حتی اعضای جنسی متفاوت است که این تنوع تمام شدنی نیست و با هر همخوابه جدیدی هیجان و لذات تازه ای تجربه میشود. معمولا این دسته از افراد دارای شرکای جنسی متعددی در طول زندگی خود هستند.

در مقابل عده ای دیگر مقیاس کیفی ارتباط جنسی اولویت اولشان است. آنها به دنبال یافتن آن "یک فرد" خودشان هستند که همه زندگی خود از جمله سکس و عشق را با او قسمت کنند. البته مثلما افراد گروه اول نیز سکسشان همراه با محبت است اما جنس آن با عشق حقیقی که دو طرف وجود هم را تسخیر کرده اند متفاوت است. افراد کیفی نگر معمولا به دلیل اینکه برای ایجاد رابطه سکسی به دنبال کیفیت وجودی فرد میگرند معمولا شرکای جنسی بسیار اندکی دارند.

مثال این موضوع مانند این است که وقتی میخواهید برای شام به رستوران بروید، آیا اولویت اولتان غذا خوردن است یا اینکه با چه کسی به رستوران میروید؟! اگر برای شما فرد در اولویت نباشد قطعا هر هفته به رستوران میروید وغذاهای جدیدی را امتحان میکنید. اما احتمال زیادی دارد که با فردی به رستوران بروید که آنجارا بهم بریزد، با گارسون دعوا کند، زشت غذا بخورد و یا حتی رستورانی انتخاب کند که غذایش شما را مسموم کند و دستتان را به دوا و دکتر بند کند!اما در حالتی که درک، فهم و وجود یک انسان اولویت میشود این احتمال خیلی پایین می آید هر چند ممکن است که شخص به دلیل نیافتن فرد مناسب خیلی کم به رستوران برود.

در پایان این بستگی به خود فرد دارد که جزء کدام گروه قرار بگیرد و یک انتخاب کاملا شخصی و محترم است بر مبنای معیارهای انسان. هیچ یک از دو گروه حق ندارند گروه دیگر را محکوم کرده و به آنها برچسب بزنند. تنها این نکته مهم است که به نظر من برخلاف باور برخی از افراد روش بینا بینی وجود ندارد و در این باب نمی توان چیزی بین کمی نگر و کیفی نگر بود. معمولا انسان به راحتی امکان تغییر گروه بندی خود را ندارد و اگر مدتی با یکی از دو روش زندگی کند تغییر روش (به دلیل وجود لذایذ متفاوت در دو روش) بسیار سخت خواهد بود.
با سپاس

یک دختر گفت...

"می‌گم بهتره اسم وبلاگت رو عوض کنی و بزاری ٪جنده بودن٪

بعضی دخترهایی که من می‌شناسم این قدر وقار و متانت دارن که بخوای دل بهشون بدی و تا عمر داری ازشون نکنی. و این حرف های تو برازده‌ی هر زن و دختری نیست."
دم این ناشناس گرم با این نظرش.کاملا موافقم باهاش

یک دختر خطاب به نازی گفت...

"چیزی که مهمه اینه که ما باید یاد بگیریم که هر کسی هر طوری که میخواد زندگی میکنه."
نازی جون اگه واقعا دیدت اینه پس چرا به مهندسه گیر می دی و می گی:
"فقط بیچاره نمیدونه که اگر این خیانت ها و کثافت کاری های پنهانی تو رو بازگو کنه بعدش چی میشه؟‌"

برای کسی که اون طرز فکر رو داره این حرف یعنی اون طرز فکر رو نداره!!
به نظرم درست نیست هرکس هرطور میخواد فکر کنه،چون کوچکترین مثالش میشه رانندگی.شما فکر کن هر کس هرطور بخواد بی هیچ قانونی رانندگی کنه؟چی پیش میاد؟زندگی آدمها هم قانون داره که از سمت آفرننده شون فرستاده شده.یعنی دنیا همچین هرکی هر کی نیست...

ناشناس گفت...

آقای ناشناسی که این نظرشون بود:
"من یه حقیقت رو بهتون بگم؟ من یه پسر سی و یک ساله ام دانشجو تو اروپا هنوز سکس نداشتم هر چند دوست دختر داشتم،شما ممنکه باورتون نشه اما من فکر میکنم اول درس و آینده بعد سکس و این چیزها،میشه فعلا خود ارضایی کرد نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟"
نظرم اینه که شما که پایبند به انسانیت هستید و 31سالتونه باید براتون مجرد بودن خیلی سخت باشه.خودارضایی گناه بزرگیست.چرا به جای اون با دوست دخترتون ازدواج موقت نمی کنید تا بتونید سکس هم داشته باشید و گناه هم نشه.اینطوری از نظر روحی و روانی خیلی آرومترید.ازدواج با اهل کتاب برای مسلمان مشکلی نداره

بنیامین گفت...

خطاب به محمد حشری :جناب آقای محترم اگر به دین اسلام اعتقادی ندارید خب نداشته باشید ،لطفا به مقدسات دیگران توهین نکنید.چون این نشاندهنده بی شخصیتی خودتونه.با فحش و عصبانیت که چیزی از پیش نمیبرید.شما اگر انتقاد و یا سوالی دارید که مطمئنید جوابش رو می دونید و حق با شماست برید با کسی که از دین اسلام شناخت خوبی داره و تو این وبلاگها و سایتها هم کم نیست و لازم به دیدن نیست بحث مؤدبانه کنید و طرف رو کله کنید نه اینکه مثل آدمهای بی منطق حرفی بزنید.به یان فکر کنید که ار دید شما درست باشه و محمد فرستاده خدا نباشه ،شما چیزی رو از دست نمی دهید اما اگر حرفتون اشتباه باشه اونوقت چه عاقبتی پیش رو دارید.

جنده محمد حشری پدر فاطه زهرا جنده گفت...

بنیامین جان کیرم تو استدلالت معلومه که از اون کونی های مادر جنده هستی کیرم تو کس ننت و فاطمه زهرا
و تو کون محمد و کس مادرش
و مخصوصن تو کون دوازده امام و زینب کبری
و مادر تمام امامان جاکش حرومزادت خواهر تو رو با فاطمه زهرا با یکجا گاییدم

شیوا گفت...

بچه ها من دیروز آب کیر خوردم خیلی خوشمزه بود دوست پسرم اولش بزور وادارم کرد ساک بزنم ولی الان دیگه خودم دلم میخواد همیشه سس دهانی کار کنم بعدشم یرشو بکنه تو کسم ..

انسان سکولار گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ANNATOPOLI گفت...

دوست عزیز سلام .
امروز وقت کردم و دوباره به وبلاگت سر زدم .
بابت خیلی از نظریاتی که اینجا خوندم واقعا متاسف شدم . خواهش میکنم اجازه نده وبلاگت به محلی تبدیل بشه که ادمهای بیمار به اون بیان و هر کاری دلشون میخواد بکنن .
درسته که دنیای مجازی جای بسیار خوبی برای بیان احساسات و رازهای قلبی و عقلی آدمهاست اما من به شخصه با توهین به باورها و اعتقادات مذهبی اقشار مختلف به شدت مخالفم . مگر اینکه شما با اجازه دادن به این افراد هدف خاصی رو دنبال میکنید ؟! در هر صورت نوشته جدیدی از شما ندیدم . اما مشتاق خوندن نوشته هاتون هستم . البته به شرطی که منظورتون ادبیات باشه نه اروتیک .
با تشکر .
annatopoli@yahoo.com

ناشناس گفت...

برخیز با خیل مستان چو می خاموش جوشان//
بنشین با میپرستان بدور از خودفروشان//
مگر از زندگانی مراد دل ستانی

ماني گفت...

سلام من يه مردهستم ولي متاسفم چه مردي وقتي ميبينم بعضي ها به اسم مرد بودن هر غلطي ميکنن و بعد ميگن براي مردها که مشکلي نداره اصلا عيبي نداره ولي تا يه زن يا دختري يه کاري ميکنن هر لفظي رو بهشون نسبت ميدن و خودشون رو پاک ميدونن . سر زنشو گول ميماله و بهش ميگه عزيزم من ماموريت بودم بعدم کاشف به عمل مياد که آقا رفته بوده با يه زن ديگه حال کنه چقدر آدم ميتونه کثيف و پس فطرت باشه چقدر خوب خبرت تو که ميخواي همچين غلطي بکني چرا ميري به زنت خيانت ميکني ازدواج نکن برو هر غلط اضافه اي که ميخواي بخور به زنت هم خيانت نکن .

mezhamir گفت...

حال میکنم با نوشتنت. تو هم شاید بپسندی نوشتنم را

ناشناس گفت...

شادي:

به واسطه كامنت آناتوپولي خيلي شاد شدم. ايشون علاوه بر اين‌كه كاري به سيستم اخلاقي و اين جفنگيات ندارن، توصيه‌هاي جالبي در مورد ويرايش و دستور زبان و محتوا بهت كردن. آفرين!

ناشناس گفت...

فروغ
0381-3343204

مازیار گفت...

خیلی خیلی حال کردم با نوشتنت، شاید این سکس های بی انتها تصورات ذهنت باشه اما خوش به حالت اگه واقعی باشه که لذتی بالاتر از اون نیست

ناشناس گفت...

میگم جان مادرت بیا این قسمت نظرات رو ببند! حالم به هم خورد از این اراجیف!

نظراتتون رو واسه خودتون نگه دارین! اگه حرف نزنین کسی نمیگه گنگید!

phoenixpersia2000@yahoo.com گفت...

نوشته هات جالبه قشنگه ولی زیاد درگیر سکسه.

ناشناس گفت...

نمیدونم چه کسی ایمیل من nikanv2@gmail.com رو تو کامنت ها به کار برده من تهران زندگی نمیکنم

به طور اتفاقی امیلم رو از موتور جستجو پیدا کردم
هر کسی این کار رو کرده این دفعه ندید میگیرم دفعه بعد با پلیس سایبر سراغش میام.. آدم مریض بیشعور

ناشناس گفت...

با سلام ممنون از وب خوبت این دوستمون گفتن فاحشه میخوام بپرسم فاحشگی فقط برای زنه؟؟؟ اگه تو دوست داری تمایلات جنسی داشته باشی خوب یه دختر هم دوست داره تو سن بلوغ از این کار استفاده کنه حالا کشورما طوریه که مردم به چیزی که ازش لذت میبرن چون ندیدن دوست دارن. تو اون کار خودشونو خفه میکنن مثل پسر یا هر دختری اگه فرهنگ سازی میشد هر دختری یا هر پسری پیه افراد تازه نبودن اگر هم تمایل به این کار داشتن خودشونو با یک نفر ارضا میکردن باکره بودن به نظره من یه کار خیلی چرته
با تشکر سعید 20 تهران

Julie گفت...

این بلاگ بی نظیرترین بود. حتی کامنتاش. کاش به روز شی. آدم از فرط امید می ترکه وقتی زمین شما یا «نازی» یا... داره. به افتخارتون .
هومن

ناشناس گفت...

nashenasane dana!vaghan bayad khejalat bekeshin,ba in tarze harfzadan az nevisande iraad migirin
???!!!!
vaze jame`eye ma az haminja maloome...

Shapa Movie گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Shapa Movie گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

بدبخت بیمار اول فکری به حال روانی بودنت بکن تو لایق هیچ فاحشه ای هم نیستی ...

Unknown گفت...

بدبخت بیمار اول فکری به حال روانی بودنت بکن تو لایق هیچ فاحشه ای هم نیستی ...

Unknown گفت...

اما گرم ، خیلی هاشون آشغالن اونهم به معنی واقعی کلمه

Unknown گفت...

اما گرم ، خیلی هاشون آشغالن اونهم به معنی واقعی کلمه

ناشناس گفت...

میشه بازم بنویسی؟